zaterdag 25 juli 2020

Pluktuin in Oss

Mijn naam is Jozefa Pijnenburg en ik woon in het buitengebied tussen Oss en Heesch. Bij mijn huis heb ik een tuin met allemaal verschillende bloemen. De tuin is op bepaalde tijden open voor mensen om te kijken en genieten van de verschillende bĺoemen. Er staat voor een deel vaste planten en een groot deel 1 jarige planten die iedere jaar wisselt, beiden kweek ik zelf op. Ook kunnen mensen zelf een bosje bloemen plukken tegen een kleine vergoeding.
We zijn vanaf 1 juni tot eind september open, jullie kunnen komen kijken en ook al wat plukken. De tuin is open op zondag/dinsdag/donderdag van 14.30 -16.30. Je hoeft tijdens deze tijden niet te reserveren, maar kunt gewoon langsgekomen.
  • Ivm corona is er geen koffie en thee.
  • Er kan geen gebruik gemaakt worden van de wc.
  • Er is een in en uitgaan die aangegeven is.
  • Ook mag u zelf de bloembos omvang op meten met de meetplank en zonodig er een touwtje opdoen.
  • Omdat er alleen met contant geld betaald kan worden, graag zoveel mogelijk gepast betalen.
  • Ook is het mogelijk om buiten openingstijden met een groepje langs te komen, neem daarvoor contact met me op.
  • En verder geniet van alle bloemen en pluk een mooi boeketje! Maar houd ook gepaste afstand!
Lees minder

Neem alvast een kijkje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten